Agenda
Adressable TV - Right here, Right now!
MWG & IAB presenteren - Seminar
di 6 oktober 2015 t/m di 6 oktober 2015 - “Ah, dat duurt nog 5 tot 10 jaar voordat we er echt pas gebruik van kunnen maken!” Of toch niet?
Addressable tv is het targetten van doelgroepen op basis van data met verschillende tv-content of tv-spots per doelgroep. Er zijn verschillende vormen; binnen een smart tv-omgeving, binnen video on demand. Maar addressable tv binnen een lineaire tv-uitzending is misschien wel de meest interessante. Volgens Nielsen gaat er op dit moment nog zo’n 21% van alle mediabestedingen naar televisiereclame.
Relevante vragen die steeds meer vanuit de branche naar boven komen, zijn dan ook: 'Hoe werkt addressable tv in de praktijk?', 'Wat kunnen we ermee?', 'Hoe lang gaat het nog duren voordat we er gebruik van kunnen maken op grote schaal?' en 'Welke partijen komen hier eigenlijk bij kijken?'.
Door met drie key players een openhartige discussie te voeren, brengen we iedereen up-to-date over het onderwerp. En krijgen we inzage in hoe de wereld rondom addressable tv er op korte termijn uit komt te zien. Vanuit exploitant, telco én broadcaster worden de verschillende perspectieven en ieders (toekomstige) rol uitvoerig besproken. Zowel hun ervaringen als hun visie op de komende 2 jaar. We weten immers dat de implementatie van technologie razendsnel kan gaan!
Sprekers
- Moderator Joris van Heukelom - Bestuurslid IAB
- Sebastian Busse - Director Addressable TV Smartclip
- Chris van der Linden - Director Advanced Video Products Liberty Global
- Arno Otto - Chief Digital Officer RTL
Datum Dinsdag 6 oktober 2015
Tijd 15.30 uur ontvangst
16.00 uur programma
17.30 uur netwerkborrel
Locatie Westerunie, Klönneplein 4-6, Amsterdam
Toegang Gratis voor MWG- en IAB-leden. Niet-leden € 70 (excl. BTW)
Informatie www.mwg.nl en www.iab.nl
Deze middag organiseert de MWG in samenwerking met IAB en is