Agenda

Brievenbusreclame congres

De 20ste editie - Congres

Brievenbusreclame congres

do 26 mei 2016 - Dit congres pakt het aan bij de kern. Met als thema: ‘De consument bepaalt’. Bepaalt wat, waar, wanneer en met welk medium wordt gecommuniceerd. De rollen van zender en ontvanger zijn ‘up side down’, zijn daarmee definitief veranderd.

 Nog grootser, sprankelender, vernieuwender.

Dit congres pakt het aan bij de kern. Met als thema: ‘De consument bepaalt’. Bepaalt wat, waar, wanneer en met welk medium wordt gecommuniceerd. De rollen van zender en ontvanger zijn ‘up side down’, zijn daarmee definitief veranderd. 

 

Uitsluitend door te horen, zien en begrijpen wat hen beweegt worden voor retailer en merkfabrikant de (on)mogelijkheden voor communicatie met hen duidelijk. En begrijpen wij ook het succes beter van bijvoorbeeld de retail rookies als HelloFresh met hun doordachte omnichannelstrategie

Het wordt zo een congres met content- en kennisgarantie. Die we afsluiten met glasheldere  do’s en don'ts, learnings. Over de elkaar versterkende werking van verschillende media. Wat we kunnen leren van ook direct mail en e-mail. Welke rol de folder dan speelt. En hoe het karakter daarvan langzaam maar zeker zal veranderen.

Ontmoet de rookies  en andere spelers van nu!

Een sprankelende middag met bijvoorbeeld DFDD, De folder draait door setting. 
Onder leiding van de vertrouwde, met altijd een 8 beoordeelde, dagvoorzitter Maarten Bouwhuis.

Met als alitjd de uitreiking van de presitgieuze Folder Vakprijs en Beste Folder Awards.

De onmisbare,nieuwste resultaten (primeur!) van GFK onderzoek naar die folder en consument. 

Nationale en internationale cases. Zoals de impact van het imago op de communicatiestrategie van Zeeman. Coop Denemarken over de combinatie folder en e-mail. En meer.