Agenda

Emotiecongres: werk aan de klantreis

Congres

do 1 juni 2017 - 1 JUNI EMOTIECONGRES: WERK AAN DE KLANTREIS MET O.A. DICK SWAAB, MISCHA COSTER, TRANSAVIA, NEUROMARKETING INSIGHTS

De klantemotie voor je laten werken in de customer journey, dat is wat je leert op het Emotiecongres: Werk aan de klantreis op 1 juni in het Planetarium Amsterdam.

De keuze van de klant voor een product of dienst wordt in 95% van de gevallen bepaald door onbewuste factoren. Emoties spelen een belangrijke rol in het besluitvormingsproces en zijn ook nog eens een belangrijke driver van loyaliteit. Van groot belang dus, om je bij het verbeteren van de customer journey ook te richten op het in kaart brengen en managen van de emoties van je klanten. Om meer grip te krijgen op de emotionele factoren die bepalend zijn voor klantervaringen en meer te leren over de werking van het brein, organiseert Store Support op 1 juni een congres dat in het teken staat van customer experience, emotie en neuropsychologie. Het programma bestaat uit de volgende onderdelen:

Keynotes:
Dick Swaab - Dick Swaab is een internationaal werkend hersenonderzoeker, die wereldberoemd werd met zijn werk over sekseverschillen in de hersenen. Hij was hoogleraar neurobiologie aan de Universiteit van Amsterdam en dertig jaar lang directeur van het Nederlands Instituut voor Hersenonderzoek. Hij schrijft voor een breed scala aan kranten en tijdschriften: van Nature tot en met NRC Handelsblad.

Mischa Coster - Mischa Coster is mediapsycholoog en Chief Psychology Officer bij Grey Matters. Met de snelle ontwikkeling van online marketing bevindt de klant zich vaker op afstand. Daardoor wordt het voor organisaties ogenschijnlijk complexer om klanten te verleiden. Een groeiend aantal bedrijven ontdekt de mogelijkheden van psychologische beïnvloeding via online kanalen. Tijdens Werk aan de Klantreis gaat Mischa dieper in op marketingtoepassingen van psychologische principes.

Break-outs:
Daan Noordeloos (Transavia) - De reis naar de ultieme emotionele klantreis bij Transavia
Roderick Reichenbach (Braingineers) - Next-generation usability onderzoek: breinmeting voor exponentiele klantbeleving en conversie
Jeff Mulder & Arjen van Hijum (PEBex) - Evidence Based Customer Experience Management
Workshop:

Dylan Wienke (Store Support) - Een workshop emotionele klantreizen plotten én verbeteren

Store Support leert je tijdens de workshop hoe je emotionele klantreizen, met de ExperienceCapture-methodiek, in kaart kunt brengen met de door de klant ervaren emotie als middelpunt. Vervolgens leer je hoe je hier mee aan de slag kunt gaan. Je krijgt de tools die je gelijk kunt inzetten om morgen de eerste resultaten mee te boeken. Eerdere bezoekers van de workshop zijn enthousiast over het pragmatische karakter van de workshop.

Inschrijven:

Inschrijven kan op www.storesupport.nl/congres

Voor in de agenda:

Inloop: 9:30 uur
Datum: 1 juni 2017
Locatie: Planetarium Amsterdam