Agenda

Speciale masterclass voor searchmarketing-specialisten

Dutch Search Awards en hoofdsponsor Bing bieden marketeers handvatten voor ‘award winning search strategies’ - Seminar

Speciale masterclass voor searchmarketing-specialisten

di 30 mei 2017 - Marketingspecialisten leren dinsdag 30 mei alle ‘ins & outs’ over SEO, SEA en innovatieve searchmarketing-strategieën van prijswinnende experts. De organisatie van de Dutch Search Awards en hoofdsponsor Bing organiseren dan op het hoofdkantoor van Bing in Amsterdam namelijk een masterclass ‘Award Winning Search Strategies’.

Tijdens interactieve sessies delen diverse inspirerende sprekers uit het vak én prijswinnaars van de Dutch Search Awards 2016 hun kennis met de deelnemers. De focus ligt op innovatie in search-marketing en wat een campagne nou écht onderscheidend maakt. De masterclass is bedoeld ter voorbereiding op de Dutch Search Awards-uitreiking van dit jaar; naast een hoop kennis krijgen de deelnemers aan de masterclass tevens een gratis inzendmogelijkheid voor de Dutch Search Awards. Hiermee maken ze kans op één van de prijzen die dit jaar weer in november worden uitgereikt. De exacte datum van de 2e editie van de Dutch Search Awards wordt later dit jaar bekend gemaakt. Meer informatie: www.dutchsearchawards.nl  

Aanmelden
De masterclass-dag biedt een uitgebreid programma waarbinnen de verschillende aspecten van search-marketing en search-campagnes worden belicht. Onder andere Microsoft, Wehkamp, Expand Online en iProspect verzorgen een sessie. Bij deelname aan de masterclass ontvangen de deelnemers tevens een gratis inzendmogelijkheid voor de Dutch Search Awards. Voor meer informatie over alle sessies, sprekers en voor tickets kijk op: www.dutchsearchawards.nl/masterclass.

Over Dutch Search Awards
Na de succesvolle eerste editie van de Dutch Search Awards in 2016, zullen deze awards voor de search-industrie ook in 2017 worden uitgereikt. De Dutch Search Awards zijn in het leven geroepen om de excellentie in de Nederlandse search-industrie in de spotlights te zetten. Marketing agencies, merken en professionals op het gebied van search, advertising en ondersteunende tools kunnen vanaf het najaar een case inzenden en zo kans