Agenda

We Love Mobile Marketing

Congres

di 27 oktober 2015 - Het jaar voor mobile marketing is aangebroken, nu voor het echie deze keer. Hoe gaat de marketeer om met het mobiele kanaal, welke campagnes zet hij in en hoe performen deze campagnes nou precies in zijn omni-channel strategie. Kortom een avond om niet te missen, want mobile lijkt nu eindelijk een vast onderdeel van de customer journey van de klant. Adriaan van Es – Retail Marketing, Shell Adriaan is 3 jaar geleden afgestudeerd aan de Erasmus Universiteit in Bedrijfskunde en Rechten, en werkt momenteel in het Retail Marketing Team van Shell voor West Europa. De Mobile Motorist App van Shell is globaal uitgerold en per regio aangepast. Met de App wil Shell de klantervaring op tankstations verrijken. In zijn presentatie richt Adriaan zich op de uitdagingen die voor een bedrijf als Shell (Retail) liggen op het gebied van Social Marketing en de samenwerking tussen een grote multinational en de kleinere ICT bedrijven.

Het jaar voor mobile marketing is aangebroken, nu voor het echie deze keer.

Hoe gaat de marketeer om met het mobiele kanaal, welke campagnes zet hij in en hoe performen deze campagnes nou precies in zijn omni-channel strategie. Kortom een avond om niet te missen, want mobile lijkt nu eindelijk een vast onderdeel van de customer journey van de klant.
 
 
Sprekers
Adriaan van Es – Retail Marketing, Shell
 
Adriaan is 3 jaar geleden afgestudeerd aan de Erasmus Universiteit in Bedrijfskunde en Rechten, en werkt momenteel in het Retail Marketing Team van Shell voor West Europa. De Mobile Motorist App van Shell is globaal uitgerold en per regio aangepast. Met de App wil Shell de klantervaring op tankstations verrijken. In zijn presentatie richt Adriaan zich op de uitdagingen die voor een bedrijf als Shell (Retail) liggen op het gebied van Social Marketing en de samenwerking tussen een grote multinational en de kleinere ICT bedrijven.
 

 

27 oktober van 18.00 - 22.30 € 109,-
Klik hier om je in te schrijven.