Brandnew sleept weer 2 Pentawards in de wacht

25-09-2017 (17:01) - Bureaus

Brandnew is bij de Pentawards 2017 wederom in de prijzen gevallen. Eigenaren Robert Kuiper en Hans Rietveld reisden samen met Creative Director Arthur van Hamersveld en Willem Groeneveld, directeur TwentyTen Amsterdam, naar Barcelona om twee bronzen Pentawards in ontvangst te nemen.


JOZO en Looye Kwekers

Het Amsterdamse brand designbureau kreeg de Pentawards voor het werk dat zij deden voor Looye Kwekers en JOZO. Voor tomatenkweker Looye, ontwikkelde Brandnew het de huisstijl en verpakkingen van haarmerken JOYN en Honingtomaten. En voor zoutmerk JOZO ontwierp Brandnew een volledige lijn aan nieuwe verpakkingen. Aan het ontwikkelen van het nieuwe design ging een traject van herpositionering vooraf. Voor de volledig nieuwe visual ID van JOZO heeft Twentyten al het beeld gestyled en geschoten.


9 Pentawards in totaal

De Pentawards is een wereldwijde designwedstrijd die zich met name toespitst op verpakkingsdesign. Brandnew won al eerder Gouden en Zilveren Pentawards voor werk dat zij deden voor Qizini, AH, ECHT, SPA, Hampi products, Lamp Weston en Johnny Dooodle. De teller staat momenteel op 9.

 

Media

Marketing

Economisch