Reality programma Het Blok en Praxis starten samenwerking

Reality programma Het Blok en Praxis starten samenwerking

23-04-2024 (10:00) - Media

Praxis verankert zijn positie als de partner voor het verduurzamen van je woning met een hoofdrol in het reality-klusprogramma Het Blok op Net5. UM ontwikkelde in samenwerking met Talpa Network en Alfred International de contentstrategie en invulling.

Na een afwezigheid van dertien jaar maakt Het Blok een krachtige comeback. In het programma gaan vier koppels de uitdaging aan om hun eigen bouwval om te toveren tot duurzame appartementen, met behulp van Praxis. De renovaties vinden plaats over een periode van zeven weken, en aan het einde worden de verbouwde appartementen verkocht. Het winnende koppel, met de hoogste overwaarde, wordt beloond met een prijs van €100.000 euro.

"Het partnerschap tussen Praxis en Het Blok is een perfecte match," zegt Head of Brand Praxis, Floor Barger. "We creëren synergie in het juiste Umfeld, waarbij we kijkers op een organische en effectieve manier inspireren en motiveren om zelf aan de slag te gaan met het verduurzamen van hun woning. Dit partnerschap biedt ons een unieke kans om onze rol als bouwmarkt die je ook helpt bij het verduurzamen van je woning te benadrukken."

Met 35 afleveringen biedt Het Blok een uitgebreid platform om consumenten te inspireren en Praxis te positioneren als de behulpzame bouwmarkt met expertise op het gebied van verduurzamen. De samenwerking met het Blok biedt niet alleen exposure op televisie maar opent ook de deur naar diverse mogelijkheden om de content te gebruiken op de eigen kanalen van Praxis. 

Het Blok is vanaf 22 april elke werkdag om 20.30 te zien op Net5.
 


Bureaus

Marketing

Economisch