Havas Group lanceert Client Trading Solution

23-05-2017 (18:35) - Bureaus

Havas Group kondigt de lancering van een programmatic oplossing aan waarmee klanten volledig inzicht in en controle over hun campagnes krijgen: de Client Trading Solution (CTS).

CTS is een klantgerichte, volledig transparante managementoplossing die inzicht biedt in alle programmatic trading, zodat klanten hun programmatic aankopen op één plek kunnen volgen en controleren. Dominique Delport, Global Managing Director van Havas Group, heeft CTSin Amsterdam officieel gelanceerd tijdens het IAB Interact event.

volledige transparantie
Dominique Delport: “Als je bedenkt dat 75 procent van de marketeers zegt zich zorgen te maken over de mate van transparantie in programmatic trading*, dan is de Client Trading Solution een ware doorbraak. Voor het eerst kunnen we iets aanbieden dat klanten volledige zichtbaarheid én controle biedt. Iedere adverteerder die CTS gebruikt, ziet exact wat zich achter alle programmatic oplossingen afspeelt, met volledige transparantie. Daarmee zijn wij in staat om hand in hand samen te werken met onze klanten en de beste strategieën voor hun ondernemingen op te bouwen.”

 technologisch begrijpelijk
CTS fungeert als een control tower, die klanten een volledig inzicht op alle trading desks en voor alle DSP’s en providers biedt. Klanten kunnen zich van de kwaliteit van hun campagnes verzekeren aan de hand van hun eigen doelstellingen (inzichtelijkheid, fraudecontrole, merkveiligheid, handelspraktijk, kosten, uitgaven, producten, formaten, kanalen, landen, etc.). Het platform biedt een volledig inzicht in de digitale workflow in elk stadium van de campagne – programmatic mediaplanning, onderhandelingen met partners, ad serving, campagne-setup, monitoring, optimalisatie en rapportage – binnen een volledig onafhankelijk en technologisch begrijpelijk systeem dat toegankelijk is voor alle partners. 

vergelijkbaar
Thijs Muller, CEO Havas Media Group Amsterdam zegt over de nieuwe tool: “CTS maakt kosten binnen programmatic marketing inzichtelijk en vergelijkbaar. Daarmee wordt niet alleen de workflow vereenvoudigd en transparant, maar ook de gehele, complexe industrie. Een goede en tastbare stap in de richting van waar wij als groep voor staan."

 


Media

Marketing

Economisch