Today is Canday ontwikkelt campagne Safari Resort Beekse Bergen

23-01-2018 (09:11) - Bureaus

Beekse Bergen is bezig met een heel mooi nieuw project: de bouw van een Safari Resort waarin 200 luxe accomodaties worden aangeboden waarin men letterlijk tussen de dieren kan overnachten. Dit is het eerste project van een grootschaliger ontwikkeling. In het kader hiervan is er een nieuwe merkstrategie ontwikkeld.


Aan Today is Canday is gevraagd deze creatief te vertalen. De opdracht luidt dan ook: Vertaal de strategische positionering in een creatief idee dat zowel op de korte als de lange termijn de uniciteit van de Beekse Bergen naar verschillende doelgroepen en vanuit de diverse kroonjuwelen communiceert.
 

Bureau: Today is Canday
Creatieve Directie: John Lommers
Client Services Director: Natascha van den Ende
RTV Producer: Hennie Bouwe
Concept & Art: Bernd van den Thillart
Concept & Copy: Rodger Werkhoven
Design: Jasper Gilsing
Project Management: Lieneke Schoenmakers

Klant: Libéma Fun Factory B.V.
Eindverantwoordelijke Manager Marketing & Communicatie: Rosella Passier
Eindverantwoordelijke Strategie: Marlies van Steenoven

Productie TVC: Lukkien
Executive Producer: Bouke Lukkien
Regie: Jorrit Stollman
D.O.P.: Coen Stroeve
Producer: Mattijs van Moorsel (Lukkien)
Creative Director: Jos Leene (Lukkien)
Production Design: Renée Marquenie (Lukkien)
Editing & Compositing: Raymond Viveen (Lukkien)
Grading: Bram Baas (Lukkien)
Muziek composite & productie: Taco Brugman (Lukkien)

Media: Zuiver media


Media

Marketing

Economisch