Vandejong ontwikkelt innovatieplatform voor Royal FloraHolland

11-05-2016 (11:07) - Bureaus

In opdracht van Royal FloraHolland ontwikkelt Vandejong Creative Agency Let it Grow: het eerste internationale innovatieplatform voor planten en bloemen. Gister werd het platform gelanceerd. 
 
Naast de strategie, het concept en het merk Let it Grow is Vandejong verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de campagne en de content. 
 
Daarnaast speelt Vandejong een actieve rol binnen het innovatieteam, dat op zoekt gaat naar nieuwe ideeën en concepten om met bloemen en planten het leven in de stad te verbeteren.

innovatieplatform 
Eind 2015 adviseerde Vandejong Royal FloraHolland om een internationaal innovatieplatform en incubatieprogramma voor de bloemen- en plantensector op te richten. Zes maanden later lanceren zij Let it Grow. 
 

Omdat de intensieve verstedelijking volgens Royal FloraHolland een van de belangrijkste ontwikkelingen van de komende jaren is, richt het programma zich met name op de stad. Het doel is om vanuit Nederland een maatschappelijke beweging te starten met innovaties die de stad en haar inwoners gezonder en gelukkiger maken met behulp van bloemen en planten. 


Media

Marketing

Economisch