Eerste fase webshop Lidl van start

20-06-2016 (14:44) - Economisch

 Prijsvechter Lidl wil niet achteblijven bij Albert Jeijn en Jumbo en gaat niet-etenswaren via het wereldwijde web aanbieden. Nederland is na Duitsland en België het derde land waar Lidl een webshop opent.

 
eerste fase
Volgens Lidl is non-food een eerste fase. Daarmee zijn per maandag onder meer keukengerei, mode en textiel, klusartikelen, woonaccessoires, tuinbenodigdheden en sport- en vrijetijdsproducten online te bestellen. In de toekomst wordt het assortiment in fasen verder uitgebreid.
'Dit is een begin', zegt een woordvoerder van Lidl. 'We zullen nog dit jaar extra producten en functionaliteiten toevoegen. Wijn is bijvoorbeeld een productgroep die zeker in een volgende fase wordt meegenomen.'
 
De bestellingen worden binnen twee werkdagen thuisbezorgd, waarbij klanten 2,99 euro aan bezorgkosten moeten betalen.

Z24

Bureaus

Media

Marketing