‘Dutch Masters of Light’ by Ogilvy & Mather

16-03-2015 (07:20) - Bureaus

Philips brengt een eerbetoon aan Rembrandt, de grootmeester van het licht, met een nachtelijke expositie in het Rijksmuseum. De expositie bestaat geheel uit met licht geschilderde portretten van ‘gewone’ Nederlanders. 
 
De tentoonstelling is vanaf 25 maart twee weken lang, elke avond voor iedereen te zien vanuit de passage onder het museum. Ogilvy & Mather Amsterdam is verantwoordelijk voor de ‘Dutch Masters of Light’-campagne.
 
‘De kerngedachte achter deze campagne is dat Philips en Rembrandt allebei lichtpioniers zijn. Zij weten als geen ander wat de kunst van het licht is’, vertelt Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij Ogilvy & Mather Amsterdam. ‘Het grote publiek kan straks écht ervaren en beleven wat de kunst van het licht is. Dat het meer kan doen dan alleen een ruimte verlichten. Het creëert nieuwe dimensies.’
 
Bekijk een teaser video over de Dutch Masters of Light-campagne hier.
 

 


Media

Marketing

Economisch