DDB achter campagne om te kussen

22-07-2014 (07:41) - Bureaus

DDB & Tribal Amsterdam is verantwoordelijk voor een campagne om te kussen. En dat laatste mag je wel heel letterlijk nemen dankzij de Monte Scroppino-video.
 
De Monte Scroppino wordt met de ‘Don’t Do Don’t’-campagne door DDB & Tribal Amsterdam geherintroduceerd in de Nederlandse markt. De campagne werd gelanceerd door middel van een zomerse Monte Scroppino product tasting.
 
Op de straten van Ibiza werden mannen door verleidelijke Monte Scroppino dames uitgenodigd de ijskoude cocktail te proeven. Eenmaal geblinddoekt, kregen de mannen geen glas aangereikt maar waren ze het doelwit voor een onvergetelijke ervaring, de Monte Scroppino Kiss. 

De reacties van de mannelijke ‘slachtoffers’ werden gefilmd en vastgelegd voor een online video. Deze video ging in première tijdens de modeshow van Tony Cohen tijdens FashionWeek Amsterdam 2014. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch