Hunkemöller wisselt van Havas naar UM

01-07-2014 (07:47) - Bureaus

Hunkemöller brengt haar media-account onder Universal Media (UM). Zij nemen het account over van Havas. UM werkt inmiddels aan de nieuwe campagnes van Hunkemöller, zoals Fashion Fever, Bra Party en de huidige Swim-campagne. 
 
UM Nederland coördineert tevens de inzet in landen als Duitsland, België en Denemarken via de UM kantoren in die markten.
 
‘Wij zijn ontzettend trots dat wij in Nederland en internationaal voor Hunkemöller mogen werken. Wij willen bijdragen aan de snelle groei van dit retail- en modemerk door onze strategieën en plannen te baseren op echte inzichten in de doelgroep, merk en categorie en die te verbinden aan relevante ideeën en media- oplossingen. En door snel en flexibel te opereren in de dynamische retail-omgeving’, aldus Rik Ruts, Managing Director van UM.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch