Marcel Hartog ECD JWT Amsterdam

11-05-2015 (07:18) - Bureaus

1 juli verhuist Marcel Hartog (48) van Publicis naar JWT Amsterdam om als Executive Creative Director (ECD) samen met Bas Korsten de creatieve leiding te vormen van de afdeling Think. 
 
De afgelopen acht jaar was Hartog creatief directeur bij Publicis en maakte daar prijswinnende campagnes voor Landmacht, Randstad, SIRE, vanAnaarBeter, Fonds Slachtofferhulp, Bloemen.nl, PostNL, Stichting ALS Nederland, Renault en het Mauritshuis. Eerder was Hartog werkzaam bij achtereenvolgens Result DDB, PMSvW en N=5.
 
Korsten: ‘Marcel is niet alleen een van de beste creatieven van Nederland, hij heeft bewezen dat hij grote merken richting en onderscheid kan geven. Daarnaast is Marcel iemand met wie ik samen nog meer vorm kan geven aan de grote creatieve ambities van JWT Amsterdam.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch