MediaMonks trekt toptalent aan

17-07-2014 (07:39) - Bureaus

MediaMonks Films heeft Noor van Geloven aangesteld als Executive Film Producer. Ze werkte eerder voor KesselsKramer, 100% Halal en StrawberryFrog, waar zij projecten leidde voor Emirates Airlines, Diageo en Bavaria. 
 
In 2011 maakte MediaMonks Films furore met de Desperados Experience. Sindsdien is de filmdivisie van MediaMonks verantwoordelijk geweest voor succesvolle interactieve films in opdracht van onder andere DDB & Tribal Amsterdam, 72andSunny en SMFB. Projecten als Nitrocharge Your Game (adidas), Night Walk in Marseille (Google) en 7 Days of Rain (Geox) zijn bekroond met verschillende ADCN-lampen, Cannes Lions, Eurobest Awards, FWA’s en Lovie’s.
 

Van Geloven: ‘Ik ben blij dat ik mijn tien jaar ervaring in traditionele filmproductie kan inzetten voor MediaMonks Films. Het team is internationaal, ambitieus, prijswinnend en laat bovendien een ander geluid horen in de branche. Ik geloof in de kracht van interactive storytelling door middel van de koppeling van digital en high-end filmproductie en ik zie uit naar de samenwerking met de fantastische creatieve bureaus waar MediaMonks mee werkt.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch