Mindshare opent Twitter Flight School

07-11-2014 (07:35) - Bureaus

Mindshare is gestart met de Twitter Flight School: een online kennisprogramma van Twitter speciaal ontworpen voor mediabureaus. 
 
Het doel van Flight School is mediabureaus te informeren en te inspireren om zo het maximale uit Twitter te halen als onderdeel van de reguliere marketingmix.
 
Flight School biedt alle informatie die nodig is om een impactvolle marketingcampagne te ontwikkelen op Twitter. De medewerkers van Mindshare krijgen toegang tot het lesprogramma en aanvullende informatie. Het programma bestaat uit vier modules speciaal ontwikkeld voor de verschillende functies en expertises binnen mediabureaus.
 
Ruud de Langen, CEO Mindshare: ‘Zelf heb ik de training volledig doorlopen. Het leert je veel over het gebruik van social media in het algemeen en Twitter in het specifiek. Flight School helpt bovendien om iedereen binnen het bureau digitaal te laten denken én handelen. Voor ons een waardevolle tool om de Twitter campagnes voor klanten te optimaliseren.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch