Rabobank Amsterdam volgens Vandejong

27-11-2014 (07:33) - Bureaus

Vandejong ontwikkelt een nieuw concept voor Rabobank Amsterdam om met Amsterdammers in gesprek te gaan en geeft daarmee een eigen invulling aan het coöperatieve gedachtegoed van de bank.
 
Rabobank Amsterdam vroeg het bureau een nieuw concept te ontwikkelen dat haar coöperatieve basis breder uitdraagt en beter aansluit bij de nieuwe tijdsgeest. Vandejong ontwikkelde het concept Amsterdam &Co: een actief netwerk van betrokken Amsterdammers. Mensen die het verschil maken in de stad en bijdragen aan een leefbaar, duurzaam en inspirerend Amsterdam. 
 
Door deze mensen een podium te geven en ze met elkaar te verbinden ondersteunt de bank de ontwikkeling van de stad. De bank benadrukt hiermee haar actieve bijdrage aan de samenleving.



Vandejong ontwikkelde het merkconcept, de visuele identiteit, het magazine en de community-website. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch