RLVNT werkt voor GGN

25-07-2014 (07:41) - Bureaus

Het gaat erg goed met het nog jonge RLVNT. Het bureau gaat aan de slag voor GGN, een bedrijf dat zich begeeft op het gebied van creditmanagement.
 
GGN is op zoek naar een grotere merkbekendheid. Het bureau zal de behoeften van de doelgroepen in kaart brengen, om vervolgens de juiste kanalen te kiezen en de ideale mediamix te bepalen. 
 

Maxine Vanmeulebrouk, corporate marketingmanager GGN: ‘De positionering is rond. Nu rollen we een bekendheids- en een imagocampagne uit. Om naamsbekendheid te genereren en tegelijkertijd merkvoorkeur te creëren, maar ook als traffic builder/deuropener voor sales. Hierbij verliezen we niet uit het oog om wie ons werk draait; als het om geld gaat –zo luidt het GGN motto– gaat het altijd in de eerste plaats om mensen. De filosofie van RLVNT sluit daar goed op aan. RLVNT is er het bureau niet naar mensen slechts als ‘consument’ te zien.’ 


Media

Marketing

Economisch