Zingen voor een Feyenoord-shirt

27-06-2014 (07:58) - Bureaus

Feyenoord en adidas lanceerden deze week het nieuwe Feyenoord-thuisshirt. Het shirt, dat vanaf komend seizoen gesponsord wordt door adidas, kon door supporters gewonnen worden – als ze op de juiste toonhoogte mee konden zingen met de Rotterdamse versie van ‘You’ll never walk alone’.
 
In samenwerking met United State of Fans\TBWA ontwikkelden Feyenoord en adidas een ‘karaoke-vending-machine’. De meest gepassioneerde fans konden het shirt winnen en zo als eerste bemachtigen als ze anderhalve minuut enigszins zuiver wisten mee te zingen met de instrumentale begeleiding van het Rotterdamse stadionlied.

Opdrachtgever: Feyenoord Rotterdam / adidas Benelux
Bureau: United State Of Fans\TBWA
Creatie: Armand du Bois, Martin van der Heu, Hubert Visser
Strategie: Ruben Beijer
Account: David van Geene, Robert Ruijgrok
Regisseur: Andrew Watson (@Minivegas)
Productiemaatschappij: Minivegas
Verantwoordelijk bij client: Alex van Mook / Ken Aerts 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch