De IJsvogel Groep kiest The Valley voor integrale CRM aanpak

05-02-2016 (10:06) - Bureaus

Na een uitgebreide oriëntatie heeft De IJsvogel Groep gekozen voor The Valley. Het doel is om vanuit een nieuwe integrale klantcontactstrategie de klanten omni-channel te activeren en binden met persoonlijk en relevant aanbod.  In de eerste fase implementeert The Valley haar omni-channel data management platform Nominow, die alle bestaande databronnen met elkaar verbindt en voedt. Aansluitend wordt er vanuit een CRM-strategie toegewerkt naar aanbod op maat via de kanalen e-mail, mobile, social, web en in een later stadium ook de fysieke winkels.
 
Cora Kleinhout, Chief Commercial Officer bij De IJsvogel Groep: 'Er is mede door de opkomst van online spelers veel concurrentie op prijs in onze branche. Onze doelgroep is echter bereid om ver te gaan als het gaat om loyaliteit voor dieren of passie voor huis en tuin. Met de focus op advies en service en een nieuwe en slimme CRM aanpak verwachten we dan ook onderscheidend te kunnen zijn naar onze klanten.'
 
Gerben Busch, Client Service Director bij The Valley: 'Huisdieren worden door hun baasjes vaak met de grootste zorg in de watten gelegd en met de opkomst van urban gardening krijgen steeds meer mensen ‘groene vingers’. Pets Place en Boerenbond zijn dus bij uitstek merken die kunnen gedijen bij een loyalty marketing benadering. We zijn verguld dat we hier samen met De IJsvogel Groep vorm aan mogen geven.'


Media

Marketing

Economisch