fonk preview: Wefilm zet volgende stap

06-07-2015 (07:13) - Bureaus

Reclame is dood, lang leve de reclame. In fonk 159 signaleren Roel Welling (foto) en Tobias Wilbrink van Wefilm over actuele trends in reclamefilms. ‘Merken zullen binnenkort met hoogwaardig drama komen’.
 
In het interview met Wefilm in fonk 159, speken Welling en Wilbrink van Wefilm over succes, onderbuikgevoel en echtheid. En ook niet onbelangrijk: waar gaat het in de reclame nu eigenlijk heen? 
 
‘We hebben de missie om voorop te lopen in trends te helpen innoveren. Nu heb je ‘echtheid’, maar eerder zag je ook andere trends als gepersonaliseerde films, de pranks of de handheld filmpjes. En nu zijn we vooral weer bezig met de volgende stap: we geloven dat er merken zijn die binnenkort met hoogwaardig drama zullen komen zoals series of misschien wel een speelfilm. En er zal straks online ook steeds meer live gaan gebeuren. Daar investeren we nu flink in.’
 
Meer over Wefim in fonk 159 (10 juli)
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch