Friends of the Brands naar Dubai

22-02-2017 (14:13) - Bureaus

Friends of the Brands breidt het komende jaar flink uit. Het  influencer-marketingbureau gaat in 2017 events organiseren in onder meer België, Duitsland en de Verenigde Arabische Emiraten.
 

Merken op een originele manier in contact brengen met social influencers als celebrities, bloggers, vloggers, topsporters, ondernemers en journalisten, dat is wat Friends of the Brands sinds de oprichting in 2014 drijft. 'Dat doen we door middel van het organiseren van exclusieve  events, waar merken en social influencers elkaar ontmoeten. Persoonlijk, waarbij de merkvertegenwoordigers de gelegenheid krijgen om een relatie op te bouwen met de influencers, altijd inhoudelijk van aard en in samenwerking met een goed doel. Merken kunnen first-hand de verhalen die achter de merken schuilen vertellen,' vertelt directeur Dionne Schulf. 'We hebben twee eigen eventformats: The Gift Suite en Like My Brand. Daarnaast organiseren we ook tailormade brand experiences. Zo worden social influencers met een grote schare met volgers op internet brand ambassadors. Het is dé manier waarop je als merk tegenwoordig je boodschap snel en origineel bij miljoenen mensen onder de aandacht kunt brengen.'


'In 2017 gaan we ook in Duitsland en de Verenigde Arabische Emiraten concepten uitrollen. De vraag naar influencer marketing neemt daar duidelijk toe. Tegelijkertijd zijn het markten die op dit gebied nog lang niet zo ontwikkeld zijn als hier en dat biedt voor ons als bureau enorme kansen.' Daarnaast gaat Friends of the Brands andere bedrijven die zich bezighouden met influencer marketing adviseren met op maat gemaakte trajecten. 

Media

Marketing

Economisch