Jolly & Jolly wint eerste New Kids on the Block poll

10-02-2017 (09:15) - Bureaus

Het spande erom in de eerste poll van de SAN New Kids on the Block. Vertigo6 en brandagency Jolly & Jolly knokten de afgelopen dagen om een 'poll position'. Jolly & Jolly won nipt, maar ook Vertigo6 heeft een positie op de Longlist van SAN New Kids on the Block veroverd.


Tosti Creative
Bureau Basket
en Goud Uberconnected speelden zich in the picture maar op de laatste dag ging Tosti Creative met een gegarandeerde plaats op de Longlist SAN New Kids on the Block aan de haal. Voor Bureau Basket en Goud Uberconnected is het afwachten wat de uitslag is van volgende twee polls.


3 enquetes

Drie weken vinden de enquetes voor de SAN New Kids on the Block verkiezing in drie clusters plaats op fonkonline. Bureaus worden ad random in één van de drie clusters opgenomen. De drie bureaus met de meeste stemmen in hun poll veroveren een plek op de Longlist. Daarna gaan de bureaus die buiten de top drie van elke ronde de meeste hebben weten te vergaren door voor een plek op de Longlist van SAN New Kids on the Block. De eerste enquete vond plaats van 7 tot en met 9 februari. De tweede enquete loopt van 14 februari tot en met 16 februari en de laatste, derde enquete loopt van 21 tot en met 23 februari. 


publiciteit

Vanaf 14 februari verschijnen  wekelijks Whatsapp interviews op fonkonline met bureaudirecteuren van de bureaus die in elke ronde de meeste stemmen hebben vergaard. Op 27 februari maken we op fonkonline de definitieve lijst van 15 bureaus bekend die een plek hebben veroverd op de Longlist van dit jaar. B&BA, FONK en SAN kunnen uit de Considerationlist maximaal 2 bureaus een Wildcard toekennen. Op 22 maart aanstaande verschijnt een groot overzichtsartikel over alle 15 bureaus van de Longlist in FONK Magazine.


28 bureaus & whatsappen

Lees hier meer over het SAN Accent New Kids on the Block, de 28 bureaus die dit jaar een plek op de Considerationlist van de SAN New Kids on the Block hebben veroverd en een whatsapp interview met SAN hoofdjurylid Jasper van der Bijl (Pon).

 

Media

Marketing

Economisch