RA*W in Cannes (4)

25-06-2015 (11:31) - Bureaus

Alweer het laatste verslag van RA*W- reporters Wendy, Romy en Sarieke vanuit Cannes. 'Woensdag. De laatste dag dat de Young Lions passen geldig zijn, dus de zon kon RA*W vandaag niet zoveel schelen. Het was zelfs moeilijk om een top 5 te kiezen! Al waren we er wel snel uit dat Kim Kardashian het, ondanks de vele aandacht, niet heeft gehaald.
Een andere reden waarom we niet snel wisten wat de top 5 zou halen, was het top feest van JongeHonden de avond ervoor. Het gaat allemaal wat langzamer vandaag, maar dat was het waard.
Gelukkig beginnen we de ochtend wel meteen goed met een privésessie op het strand met de mannen van de Pop Up Agency. Een uit de hand gelopen afstudeeropdracht leidt tot de oprichting van het bureau in Londen. Hoe zij die opdrachten binnenhalen? 'You just have to sell yourself as a premium brand.'
De Amerikaanse Wendy Clark van Coca Cola wordt door sommigen als een ware goeroe gezien. Een fan (inclusief matching Coca Cola telefoonhoesje) stormde na afloop van de masterclass op haar af voor een selfie. De sessie ging onder andere over 'bravery'. Heb moed, maar wat is dat eigenlijk? Een combinatie van nieuwsgierigheid en passie, aldus Wendy.
Tijdens de workshop 'crossover collaboration' zijn we er samen achter gekomen hoe verschillende disciplines binnen een bureau beter samen kunnen werken en bij kunnen dragen aan het optimaliseren van het creatieve proces. Bottom line is: probeer jezelf altijd in een ander te verplaatsen, manage verwachtingen en blijf trouw aan je eigen waarden.
'We sluiten de dag af met de uitreiking van de Future Lions, een van de weinige momenten dat jong talent in Cannes in de spotlight wordt gezet. Een passend einde van ons avontuur in het Palais.' 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch