UNICEF Nederland naar MediaScience

24-07-2015 (10:49) - Bureaus

10.50 uur - Na een oriëntatie bij verschillende bureaus heeft UNICEF Nederland gekozen om het advertising deel van haar social account onder te brengen bij digitaal marketingbureau MediaScience. Social media is een belangrijk kanaal geworden voor UNICEF om haar doelgroep te bereiken.
 
Tot nu toe deed UNICEF social media intern. Voor UNICEF is nu het moment aangebroken om een bureau aan te haken voor haar specialisme en kennis op het gebied van social media. De eerste campagnes verzorgd door MediaScience staan inmiddels al live. Saskia Fagnotti, Media Coördinator UNICEF: "Social media is al lange tijd een onderdeel van onze online communicatiemix. Echter, wij denken dat dit optimaler kan. Na een korte oriëntatie zijn wij van mening dat MediaScience in staat is om samen met ons stappen voor de toekomst te maken."
 

René Zeedijk, Managing Partner MediaScience: 'Wij vinden het fantastisch om mee te kunnen helpen aan de missie van UNICEF. Met name door onze unieke manier van aanpak, zorgen wij ervoor dat data, creatie en social media perfect worden afgestemd op elkaar.'


Media

Marketing

Economisch