Werken bij Defensie: Wie wil je worden?

06-06-2017 (12:36) - Bureaus

Wie wil je worden? Die vraag staat centraal in de nieuwe Defensie-campagne die nu is te zien op TV, in de bioscoop en online.

Om te beschermen wat ons dierbaar is, heeft Defensie sterke persoonlijkheden nodig. Mensen die het beste uit zichzelf willen halen en die zich willen inzetten voor anderen. Als je gaat werken bij Defensie word je groter dan jezelf. De motivational campagne is ontwikkeld door Steam in samenwerking met Defensie, Hazazah, Nanno Jiskoot en Tibor Dingelstad. 

credits
Klant:                                        Werken bij Defensie
Verantwoordelijk Defensie:       Robbie Bax, Kris Manders, Paul Klaessen, Mireille van den Boom
Bureau:                                      Steam
Creatie:                                      Maarten Kuipers, John Horjus
Account:                                     Marco van Rookhuijzen, Mariska van den Belt
RTV:                                           Cariola van Beek
Regie:                                        Nanno Jiskoot
DOP:                                          Tibor Dingelstad                      
Productie Maatschappij:             Hazazah
Producers:                                  Omar Perineau, Jeroen van den Idsert, Stephanie Drontmann
Editor:                                         Marvin Schoemaker
Post:                                           Storm & Ambassadors
Muziek:                                       Joris van Grunsven
Geluid:                                        Recsound/Sauvagesound


Media

Marketing

Economisch