EDM neemt belang in Mark&Mini

21-02-2014 (08:33) - Economisch

Database marketingexpert EDM heeft een belang genomen in audience targeting organisatie Mark&Mini uit Rotterdam. Een stap die aansluit bij de visie van EDM: Organisaties helpen om hun klanten beter te leren kennen, door middel van data, insights en technologie.
 
‘De technologie van Mark&Mini biedt EDM de mogelijkheid de eigen database marketing solutions veel gerichter en doeltreffender online in te zetten. Dankzij de samenwerking met Mark&Mini, gecombineerd met  onze data, kunnen we websitebezoekers een herkenbaar profiel geven’, zegt Frank de Beun, Managing Partner van EDM. ‘Dat komt zowel onze klanten als hun bezoekers ten goede. Campagnes worden effectiever en websites relevanter, kortom minder waste en meer conversie.’  
 

De twee organisaties zijn geen vreemden van elkaar: al sinds de oprichting van Mark&Mini, in 2009, is EDM nauw betrokken bij het online profileren van consumenten. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Marketing