Coosto start real-time RTV-monitoring

20-02-2015 (07:34) - Media

Coosto monitort voortaan naast social media, blogs, nieuwssites, kranten en tijdschriften ook de inhoud van radio- en televisieprogramma’s. 
 
Coosto verrijkt zijn social mediadata met RTV-data van Media Distillery. Organisaties zijn hierdoor in staat vrijwel alle media realtime te monitoren op naamsvermelding; zoals de eigen merknaam en die van de concurrentie. Daarbij voegt Coosto statistieken toe zoals sentimentanalyse en is het mogelijk te filteren op titels, e-mail alerts in te stellen en rapportages uit te draaien.
 
Sinds 2009 slaat Coosto alle social mediaberichten op die openbaar op het Nederlandse web worden geplaatst en gebruikers kunnen daar onbeperkt doorheen zoeken. Vorig jaar is hier de data van Blendle aan toegevoegd, waarmee het eveneens mogelijk is door kranten en tijdschriften te zoeken. Nu is ook radio en televisie toegevoegd aan deze data.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch