Jeugd weet Veronica nog steeds te vinden

04-12-2014 (07:43) - Media

Dat lineair tv-kijken onder jongeren nog lang niet is uitgestorven blijkt uit de meest recente marktaandeelcijfers van Veronica. De zender heeft zijn eigen records verbroken. 
 
In de doelgroep 20-34 jaar was Veronica deze maand acht keer de tweede grootste zender van Nederland. Ook in de brede doelgroep 20-54 jaar weet Veronica de kijkers te boeien. 
 
Met een marktaandeel van 7,2% is dit de best scorende novembermaand in de geschiedenis van Veronica wanneer je 2011 – het jaar waarin Veronica de oefenwedstrijden van het Nederlands elftal uitzond - niet meetelt. 
 

In de doelgroep 20-34 jaar scoort de zender afgelopen maand zelfs een marktaandeel van 8,5%. Tijdens de SBS Presentatie 2015 vorige week kondigde zendermanager Carter Duong al aan in het nieuwe jaar weer terug te komen met zowel de goed scorende Meimaand Filmmaand als de November Premièremaand. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch