Media Landscape narrowcast Postkantoren

15-06-2007 (10:36) - Media

Media Landscape rolt met Postkantoren een van de grootste narrowcastingnetwerken uit. Met haar netwerk van meer dan achthonderd filialen heeft Postkantoren jaarlijks meer dan 182,5 miljoen bezoekers. Van deze zullen er vierhonderd worden uitgerust met narrowcastingschermen, waarmee een bereik wordt gegenereerd van meer dan 5.500.000 mensen per 4 weken. Dit besluit is genomen nadat in 2006 een zeer succesvolle pilot in dertien filialen heeft plaatsgevonden. De onderzoeksresultaten uit deze fase tonen aan dat de schermen voor klanten een zeer grote attentiewaarde hebben en een positieve bijdrage leveren aan de beleving van het bezoek aan de postkantoren. De directie van Postkantoren heeft op basis van deze positieve resultaten besloten over te gaan tot deze landelijke uitrol. Naar aanleiding hiervan is een aanbesteding uitgeschreven waaruit Media Landscape is geselecteerd als exploitant van het kanaal. Postkantoren heeft besloten de volledige exploitatie en uitvoering door Media Landscape te laten verzorgen.

Bureaus

Marketing

Economisch