Social Media Week Rotterdam: de toekomst is nù

11-07-2014 (07:51) - Media

Rotterdam heeft zijn eigen Social Media Week. Gisteren maakte de organisatie enkele nieuwe namen van sprekers bekend. 
 
Social Media Week is een vijfdaags inspiratiecongres (van 22 tot en met 26 september) over social media en innovatie. Tweemaal per jaar wordt het, in meer dan 20 steden wereldwijd, georganiseerd. In vijf dagen wordt geprobeerd antwoord te krijgen op vragen als: Hoe blijven we in balans en bewaken we onze menselijkheid, ondanks de constante onderbreking die technologie mogelijk maakt? Hoe helpt technologie ons om méér tijd en focus te hebben, in plaats van steeds minder? Hoe zetten we technologie in om echt sociaal te zijn – om toegevoegde waarde te bieden aan onze relaties; zowel privé als zakelijk?
 
Yuri van Geest, Rijn Vogelaar en Rachid Finge zijn toegevoegd aan het programma. Marketingblog Frankwatching verzorgt praktische workshops gebaseerd op de boekenreeks 'In 60 minuten'.
 
Initiatiefnemer Maarten Reijgersberg in een toelichting op het initiatief: ‘Social Media Week is een wake-up call. Want de toekomst is al begonnen, het is nú. We moeten nú sprinten om voorop te lopen in de wereld en bruggen slaan tussen branches en disciplines. Een brancheoverstijgende aanpak is essentieel. Daarom heeft de organisatie ook zeer bewust grote én kleine cases in het programma opgenomen.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch