Stem op het beste van het beste in Out Of Home

10-03-2015 (07:32) - Media

De tweede editie van het fonk buitenreclame-onderzoek is van start gegaan. In #fonkoverbuitenreclame worden out of home-exploitanten beoordeeld op verschillende kerncompetenties. 
 
Wie verzorgt de meest opvallende inflatables? Blow-up of Publi-Air? Wie zijn de meesters in billboards? Exterion, Clear Channel, JCDecaux? Of een kleinere vakgenoot als PromoBase of Driehoek Buitenreclame? Is Interbest, OOHA of Alter Media de topper langs de snelwegen?
 
De lezers van fonk magazine en fonkonline kunnen tot en met 12 maart online stemmen over zes OOH-disciplines: billboards, abri’s, A0; Indoor/vloerreclame; Inflatables; Mobiel, OV- & vervoersreclame; Snelwegreclame; Steigerdoeken & projectborden. Daarnaast zijn er vier vragen die een licht op de branche als geheel kunnen werpen.      
 
Stemmen kan via deze link. De uitkomsten van het onderzoek worden gepubliceerd in Fonk Magazine 152 (verschijnt begin april).  
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch