RTL Z en DFT lanceren De Week van de Hypotheek

30-01-2017 (17:14) - Media

Tot en met zondag 5 februari is het ‘De Week van de Hypotheek’, een samenwerking tussen RTL Z en De Financiële Telegraaf (DFT). Beide merken creëren content rond het thema hypotheken, zoals tips om te besparen, financiering en de huizenmarkt.
 

Bij RTL Z verschijnen artikelen op de website en in de app. DFT publiceert diverse artikelen in print en op DFT.nl. Daarnaast wordt op donderdag 2 februari op RTLZ.nl vanaf 20.30 uur een online seminar georganiseerd over hypotheken, aankoop van een huis en hoe je zelf een hypotheek kunt afsluiten.
 
Samen bereiken RTL Z en DFT 72% van de financieel georiënteerde doelgroep* bij wie thema’s als ‘eigen woning’, ‘sparen’ en ‘beleggen’ sterk spelen. Hypotheek24.nl is partner in deze samenwerking en realiseert via de inzet van verschillende media een enorm bereik. De samenwerking tussen de twee uitgevers biedt nieuwe kansen voor adverteerders en voor de financieel bewuste consument.
 
*Bron: Decision Makers Survey (DMS)

Bureaus

Marketing

Economisch