AnalogFolk opent kantoor in Amsterdam

10-10-2019 (10:47) - Bureaus

AnalogFolk heeft een kantoor in Amsterdam geopend. Kris Smith, voormalig Europees directeur van MediaMonks, gaat de digital creative agency leiden. Met toevoeging van de Amsterdamse vestiging heeft AnalogFolk nu 350 mensen in dienst en zeven kantoren in Londen, New York, Portland, Sydney, Hong Kong en Shanghai.
 
Het bureau werkt samen met merken zoals Johnnie Walker, Unilever, Nike, Tommy Hilfiger, Danone, Scotch & Soda, Booking.com. Eerder dit jaar werd AnalogFolk door Financial Times uitgeroepen tot een van Europa’s snelst groeiende bedrijven en het nieuwe kantoor volgt de recente benoeming van Guy Wieynk als Global CEO, die de opdracht kreeg om de internationale netwerkgroei te versnellen. 
 
Kris Smith: 'De mix van creativiteit, data en digitale mogelijkheden die AnalogFolk biedt, is precies wat bedrijven nodig hebben. Onze missie om de analoge wereld te verbeteren met onze digitale tools maakt ons de perfect match voor progressieve merken. Amsterdam is een stad die tot de creatieve wereldklasse behoort, met een ontzettend groot aanbod aan creatief toptalent. Na maanden hard gewerkt te hebben, is het fantastisch om onze deuren nu officieel te openen en onze regionale voetafdruk te vergroten.'
 
Het nieuwe kantoor is gevestigd in het centrum van Amsterdam aan de Nieuwezijdse Voorburgwal, met als eerste publieke optreden een talk over data en creativiteit bij OnBrand op 10 oktober.

 


Media

Marketing

Economisch