Brand New Live lanceert Brand New Live Events

Brand New Live lanceert Brand New Live Events

17-07-2017 (11:31) - Bureaus

Het entertainment marketingbureau Brand New Live zet een zelfstandig event-label in de markt: Brand New Live Events. Het eventbureau met nieuwe mensen en een nieuwe werkwijze is het antwoord op de groeiende vraag naar bedrijfsevenementen.


De steeds snellere en specifieke vragen op het gebied van B2B én B2C-events vragen om specialistische kennis en oplossingen waarbij naast creativiteit vooral data en flexibele productiekracht een belangrijke rol spelen.


eigen event-formules

Brand New Live Events gaat zich enerzijds toeleggen op het creëren, produceren en meetbaar maken van diverse soorten evenementen zoals B2B events, launchevents, persevents, personeelsfeesten, awardshows en publieksevenementen. Daarnaast zal Brand New Live Events eigen event-formules in de markt zetten die worden ontwikkeld in samenwerking met partners (van virtual reality tot mvo).

Chris Havinga, director/owner Brand New Live: “Wij hebben de afgelopen jaren voor onze vaste bureauklanten honderden evenementen ontworpen en geproduceerd. Door de toenemende vraag van nieuwe opdrachtgevers naar de event-expertise hebben we besloten om Events als zelfstandig label in de markt te positioneren.'


investeren in technologische innovaties

Marc Hofstede, director/owner Brand New Live: “Door ruim 25 jaar ervaring die wij hebben in het organiseren en produceren van events weten wij voor iedere vraag een passende oplossing te bedenken en te produceren. Van VR-diner voor 30 relaties tot personeelsfeest voor 10.000 klanten. Van uitnodigingstraject tot videoregistratie. Wij hebben de knowhow in huis of in ons directe netwerk. Dat maakt ons slagvaardig en flexibel. Tevens trekken wij specialisten aan uit het werkveld en investeren wij in technologische innovaties om event-beleving nog beter meetbaar te maken."


Jamel van Laarhoven

Een van de nieuwe gezichten binnen Brand New Live Events is Jamel van Laarhoven. Hij is aangetrokken als manager van het nieuwe label. De afgelopen 10 jaar werkte Jamel bij gespecialiseerde eventbureaus, waar hij eindverantwoordelijk was voor events en beurzen.


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch