Buro Benk aan de slag voor ZON fruit & vegetables

31-05-2017 (18:17) - Bureaus

Buro Benk, een activatie buro gespecialiseerd in joint marketing, gaat voor ZON fruit & vegetables acties bedenken en uitvoeren om de  groente en fruit consumptie te verhogen. Diverse productgroepen, zoals tomaat, paprika, komkommer en aubergines zullen gedurende het seizoen dat ze beschikbaar zijn een rol krijgen in de activatie campagne.

gezond eten
Eric Prinsen, Manager Innovatie & Concepting van ZON fruit & vegetables: “Buro Benk heeft voor ons een sterk strategisch concept gemaakt dat naadloos aansluit op onze visie. Het concept is inzetbaar voor al onze groente- en fruitsoorten en heeft mede als doel om gezond eten te bevorderen. Het concept is relevant voor zowel onze telers als de uiteindelijke consument.”

joint marketing
Bastiaan Krips, oprichter en joint marketing director Buro Benk: “Erg leuk om vanuit een visie een conceptgedachte te ontwikkelen voor diverse stakeholders. Telers, supermarkten, consumenten en shoppers zullen we gaan bereiken, boeien en binden. Tevens zullen er diverse samenwerkingen gaan plaatsvinden op de winkelvloer tussen de categorie AGF (groente en fruit) en bijvoorbeeld kruidenierswaren of zuivel. Dat noemen wij joint marketing, ofwel de kracht van samenwerken.”


Media

Marketing

Economisch