DST en Beewan gaan strategische alliantie aan

23-06-2016 (18:04) - Bureaus

DST – het experience bureau en Beewan Livecom gaan een strategische alliantie aan. DST kan door de samenwerking zijn portfolio uitbreiden van experience naar livecom activiteiten, zoals events, beursdeelnames en merkactivatie. Beewan kan door de samenwerking sneller gaan groeien, gesteund door DST’s solide organisatie (25 m/v) en commerciële kracht. Ook zien beide bureaus mogelijkheden voor gezamenlijke internationale groei. 
 
 
Marcel Goossens, directeur/partner van DST: ‘Onze focus ligt bij fysieke brand experiences. Zeg maar het theater dat merken zelf kunnen ontwikkelen in hun eigen kantoor of fabriek. Maar we worden in toenemende mate benaderd voor events en beursdeelnames. Door de samenwerking met Beewan kunnen we nu op álle fysieke touchpoints de regie nemen’. 
 
Rob van Rijswijk, directeur van Beewan: ‘Wij zijn sinds onze oprichting in 2012 snel gegroeid. Met name dankzij ons Return On Investment (ROI) model. We meten voor elk livecom activiteit de effectiviteit en weten die ook steevast spectaculair te verbeteren. Door de samenwerking met DST kunnen we sneller dóórgroeien door experiences en livecom activiteiten te verbinden.'
 
De beide bureaus vestigen zich vanaf oktober aan de De Ruijterkade in Amsterdam. De merken DST en Beewan blijven gewoon bestaan. 

Media

Marketing

Economisch