Pricewise kiest voor The Creative Shopping Center

06-09-2021 (15:28) - Bureaus

Pricewise kiest The Creative Shopping Center voor het tot leven brengen van de aangescherpte positionering. Het is voor het eerst dat de online vergelijkingssite de handen ineenslaat met een reclamebureau.
 
Voorheen produceerde Pricewise, bekend van formats met Paul Haenen, alle commercials in-house. De herkenbaarheid van de commercials zorgde voor naamsbekendheid. Nu is het tijd om het merk een gezicht te geven en het onderscheidende vermogen van Pricewise te benadrukken.

Xander Snijders, Chief Brand Officer bij Pricewise, zegt dat het productaanbod van Pricewise steeds groter wordt: "Lag de focus voorheen op energie, tegenwoordig kan je bij ons voor veel meer terecht. Denk bijvoorbeeld aan ruim tien verschillende soorten verzekeringen, internet- en sim only- abonnementen. Die diversiteit creëert de behoefte aan een overkoepelende merkstrategie, waarbij we minder op markt-, en meer op brandniveau communiceren. Wij denken dat The Creative Shopping Center ons bij die behoefte kan helpen."

Media

Marketing

Economisch