De Speld en Wefilm lanceren webserie 1000% Succesvol Succes

15-02-2021 (15:58) - Media

Hoe word je succesvol? Hoe kun je nog beter presteren? De lat ligt tegenwoordig erg hoog. Intussen kampen jaarlijks 1,4 miljoen Nederlanders met burn-out klachten. Het is tijd voor enige relativering.
 
De Speld en Wefilm presneteren daarom de webserie 1000% Succesvol Succes. In de serie wordt de online succescultuur op de hak genomen. De serie is tot stand gekomen vanuit de makers van Wefilm en De Speld die zich verbazen over de hoeveelheid goeroes online die preken over de ware weg naar succes.
 
Het eerste seizoen van 1000% Succesvol Succes bestaat uit vier afleveringen en gaat over de stappen die je kunt nemen om succesvol te worden. De hoofdfiguren zijn Ronnie en Mitch (gespeeld door Joep Vermolen en Robbert Bleij, bekend van de Netflix serie Toon), twee gefaalde ondernemers die de weg naar succes als geen ander kennen. Zij willen de kijker in hapklare stappen meenemen, maar dit gaat niet altijd even soepel. Hoe vind je de purpose van je why? Hoe haal je het maximale uit je innerlijke rust? Hoe ben je productief tijdens een burnout?
 
Bas Welling, managing director van Wefilm: “Het is de hoogste tijd dat de cultuur van meer, beter, meest en optimaal eens op de hak wordt genomen. Onze regisseur Beer ten Kate speelde samen met acteurs Joep Vermolen en Robbert Bleij, al langer met dit idee, dat we samen hebben opgepakt en met wie kun je dan beter samenwerken dan de creatieven van team De Speld?”
 
Hoofdredacteur van De Speld Jochem van den Berg: “Om samen met de makers van de serie Toon dit thema op te pakken en zo de scherpte van De Speld te combineren met hun droogkomische talenten heeft echt iets heel tofs opgeleverd.”  

Bureaus

Marketing

Economisch