National Geographic lanceert Plant Impossible

22-04-2021 (16:30) - Media

National Geographic viert Earth Day op meerdere platforms, met onder andere een virtueel Earth Day evenement met een sterrencast van milieubewuste muziekartiesten, de Earth Day-première van de nieuwe Disney+ Original docuserie Secrets of the Whales en de nieuwe documentaires Heroes of the Oceans en Birds, Bees & Business op National Geographic.

Nu de wereld geleidelijk aan de COVID-19-pandemie begint boven te komen, lanceert National Geographic Planet Possible, een nieuw meerjarig initiatief verspreid over meerdere platforms, dat erop gericht is consumenten te helpen voort te bouwen op de wetenschappelijke en ecologische winsten uit het afgelopen jaar om hen de kracht te geven om op een minder bevuilende manier op de planeet te leven.
 
Planet Possible
Met Planet Possible wil National Geographic iets bieden voor elke milieubewuste consument wat de toewijding van het merk weerspiegelt om consumenten op Earth Day en daarna enthousiast te maken en te motiveren.
Planet Possible is een groene thuisbasis voor National Geographic-content, inclusief verhalen die milieuoplossingen belichten, het werk van changemakers over de hele wereld laten zien en consumenten inspireren om duurzamer te leven.

National Geographic Originals
Een belangrijk onderdeel van het Planet Possible-initiatief is het onder de aandacht brengen van National Geographic content, zoals de baanbrekende natuurhistorische programma's van het merk, om een diepere liefde voor de aarde teweeg te brengen.
 

Bureaus

Marketing

Economisch