24Festival strikt Google’s Patrick Collister

12-09-2014 (00:14) - Bureaus

24Festival heeft Patrick Collister, de creatieve baas van Googles Zoo gestrikt. Collister deelt tijdens het 24festival op 7 oktober zijn visie op de toekomst van de rollen van adverteerder en bureau en het belang van innovatie binnen design, communicatie en marketing.


Collister leidt een creatieve unit bij Google die zich volledig richt op het helpen van grote adverteerders en hun bureaus om internet optimaal(er) in te zetten. Volgens Collister is dit waarschijnlijk de leukste baan in de reclame-industrie en hij vermoedt dat veel collega's zich nog steeds afvragen hoe hij die baan wist te regelen. In vorige levens was hij de 'Executive Creative Thingamabob' en Vice Chairman bij Ogilvy & Mather UK, en de 'Executive Creative Watchamacallit' bij EHS Brann. In 2007 stond hij mede aan de wieg van 'Directory magazine and resource', een showcase voor innovaties binnen communicatie. Hij heeft met zijn werk al heel wat edelmetaal gewonnen waaronder Goud en Zilver in Cannes.


 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch