Agency matchmaker stelt vluchtigheid bureaurelaties aan de kaak
10-09-2014 (12:44) - Bureaus
Gisteravond vond de launch plaats van de Pitcher, een initiatief van Merien Kunst van Woedend! en Wouter Boon van Amsterdam Ad Blog. Bert Hagendoorn heeft de introductie communicatief ondersteund.
Hagendoorn over de Picher: ‘De eerste reacties in de pers en uit het publiek zijn positief en veelbelelovend. Het zal zeker stof doen opwaaien. De app zelf is een knipoog naar de vluchtigheid van van de relaties tussen marketeers en bureaus. Want iedereen weet dat goede relaties over tijd zijn opgebouwd. De app stelt het eigenlijk aan de kaak dus’, aldus Hagendoorn.
Pitcher biedt een longlist met bijna 80 Amsterdamse reclamebureaus.Na de persoonlijke selectie kunnen de bureaus direct benaderd worden voor een pitch. En dat allemaal direct op een iPhone of Android apparaat - merkcategorie, type campagne, pitchvergoeding. Je swiped na de selectie zo door naar de Amsterdamse bureaus. Elk bureau heeft een kort profiel met voorbeelden van hun laatste werk - net genoeg om een gevoel te krijgen. Geen match? Swipe links. Goed gevoel? Swipe rechts!
www.gopitcher.com