Crossmarks achter campagneconcept Blokker/Cook&Co & 24Kitchen

04-12-2014 (11:42) - Bureaus

Crossmarks heeft een centraal campagneconcept ontwikkeld voor de introductie van het 24Kitchen- en Rudolph’s Bakery-assortiment bij Blokker en Cook & Co.

De campagne bestaat uit twee tv-commercials van 20 seconden; één voor Rudolph’s Bakery en één voor 24Kitchen, met daarbij verschillende producttag-ons. In de commercials zien we de bekende chefs van tv: Roberta, Giovanni en natuurlijk Rudolph. De commercials spelen zich eerst af in de keuken van 24Kitchen en Rudolph’s Bakery, maar verplaatsen zich vervolgens razendsnel naar de thuisomgeving van de ‘thuiskoks’ en eindigen bij de productschappen in de winkel. Hiermee wordt benadrukt dat je als thuiskok met de nieuwe kook- en bakartikelen net zo eenvoudig een lekkere en gezonde maaltijd op tafel zet als de chefs van tv. Ondersteund met de pay-offs: ‘Kookartikelen van 24Kitchen, Van onze chefs, voor jou’ en: ‘Bakartikelen van Rudolph’s Bakery. Van Rudolph, voor jou’. De tv-campagne is tevens vertaald naar een introductiefolder voor zowel Blokker als Cook & Co. De commercials zijn in november en december 2014 op TV te zien.

Credits
Klant: Blokker en Cook&Co
Verantwoordelijk bij klant: Johan Oosterhof en Mireille Mous (Blokker), Marielle Eickholt
(Cook&Co)
Bureau: Crossmarks
Creatie: Merijn Kalden & Marcel van Kleeff
Director: Kristjan Knigge
Producer: MacGyver Amsterdam
Post-productie: MacGyver Post
Muziek: MacLoud
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch