Influencer Marketing Agency van start

17-04-2015 (07:15) - Bureaus

Gisteren is Influencer Marketing Agency (IMA) gelanceerd. IMA is een bureau dat merken helpt om, via een wereldwijd netwerk van de belangrijkste digital influencers, op een effectieve manier te communiceren met miljoenen consumenten.
 
IMA is opgericht door drie ondernemers onder de 35 jaar; Joost Nauta (33, foto), Maddie Raedts (27) en Emilie Tabor (27). Samen staan zij sinds 2010 aan de voorhoede van het bundelen van de krachten van internationale bloggers en digitale influencers. 
 
De drie waren zich al snel bewust van de enorme impact van digital influencers in het succesvol opbouwen van hun platform. Sinds 2010 zijn ze druk bezig geweest met het opzetten van een wereldwijd netwerk van bloggers en ambassadeurs. Vanuit dit netwerk is Fashiolista Agency ontstaan. 
 
Vanuit Fashiolista Agency werken zij samen met modemerken aan effectieve en succesvolle communicatiestrategieën door deze nieuwe manier van earned media in te zetten. De lancering van IMA weerspiegelt de exponentiële groei van het bureau in nieuwe markten, zoals food, reizen, sport en lifestyle.
 
Diesel is een van de eerste klanten van het bureau. Ook DKNY, Samsonite, Albert Heijn, Bacardi, HEMA, MANGO en TUI behoren tot de klantenkring van IMA. Het bureau heeft een hoofdkantoor in Amsterdam en kantoren Londen en New York.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch