N=5 helpt Marktplaats bij nieuwe merkstrategie

24-03-2015 (07:25) - Bureaus

‘Alles kunnen doen wat jij wilt. Marktplaats brengt het binnen handbereik’, dat is de kern van de belofte die de essentie vormt van de nieuwe merkstrategie van de site, die sinds gisteren zichtbaar.
 
Centraal staan twee door N=5 ontwikkelde televisiecommercials die de relevante emotionele voordelen van handelen op Nederlands grootste handelsplatform in één oogopslag zichtbaar maken. 
 
De commercials onderscheiden zich doordat ze bestaan uit een onafgebroken shot waarin autonomie centraal staat. De vrijheid om te kunnen doen wat jij wilt; of je nu iets bijzonders zoekt of aanbiedt, een slimme deal voor iets alledaags of juist nieuwe mogelijkheden creëert door het verkopen van spullen, Marktplaats brengt het binnen handbereik.
 
De commercials, van de hand van de recent met een Gouden Loeki onderscheiden regisseur Rogier Hesp, draaien respectievelijk om een gelukzalige vijftiger die zichzelf herenigt met de vintage brommer uit zijn jeugd en om een jong meisje dat zich stort op haar passie: gitaarspelen.
 

 


Media

Marketing

Economisch