Achtung! wordt internationale hub voor creativiteit, media en technologie

10-02-2016 (11:21) - Bureaus

Dentsu Aegis Network Netherlands (DAN) heeft Achtung! overgenomen en vestigt in Amsterdam het creatieve label mcgarrybowen voor de internationale markt.

Het huidige management zet de activiteiten voort. Samen met DAN wordt 'de groeiende vraag naar internationale dienstverlening op het snijvlak van creativiteit, technologie en media' verder uitgebouwd.

Dick Buschman, samen met Mervyn ten Dam oprichter van Achtung!:
'De aantrekkingskracht van Amsterdam als vestigingsplaats voor buitenlandse bedrijven én creatief talent neemt alleen maar toe. En we zien dat ook inhoudelijk de grenzen in ons vak steeds verder vervagen. Alleen door samen te werken met de beste specialisten kunnen we de complexe vragen van onze opdrachtgevers op het hoogste niveau blijven oplossen. Dentsu Aegis Network, met vestigingen van Tokyo tot Silicon Valley, geeft ons toegang tot de wereldwijde top op het gebied van (digitale) media en technologie. En sinds bedrijven als Philips, Booking.com, Adidas, Nike, Tommy Hilfiger etc. hun internationale hoofdkantoren in Amsterdam hebben gevestigd, is er een gezonde vraag naar creatieve marketing en innovatie-oplossingen’.'

Julius Minnaar, CEO van Dentsu Aegis Network Netherlands: 'Wij zijn enorm trots dat ACHTUNG! zich aansluit bij DAN en ons op creatief vlak komt versterken. We zijn in Nederland marktleider in digitale dienstverlening en met de komst van ACHTUNG! en de lancering van mcgarrybowen vestigen we in Amsterdam een netwerk dat toonaangevend is op het gebied van creativiteit en (digitale) media. Hiermee claimen we onze positie op het steeds internationaler wordende speelveld.'
 


Media

Marketing

Economisch