PFZW kiest voor Stroom

23-08-2016 (14:38) - Bureaus

Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW) heeft Stroom ingeschakeld voor mediastrategie en media-inkoop. PFZW is het op één na  grootste pensioenfonds van Nederland.
 
De campagne met de pay-off ‘Het vermogen om de wereld beter te maken’,  is ontwikkeld door LEMZ. Centraal in de campagne staat de boodschap dat een pensioen pas echt wat waard is als je het krijgt in een leefbare wereld. Daarom moet pensioengeld niet alleen goed worden belegd, maar moeten beleggingen ook bijdragen aan een leefbare wereld. PFZW wil de pensioendeelnemers daarvan bewust maken.
 
De keuze van PFZW voor Stroom is onder andere ingegeven door het begrip van de doelgroep, de slimme mediastrategie en de samenwerking met LEMZ waardoor media en concept elkaar optimaal versterken. PFZW voert campagne op TV aangevuld met een gesynchroniseerde display campagne, op social en met online video.
 

Media

Marketing

Economisch