The Gardeners achter activatiecampagne Marktplaats

07-12-2016 (10:11) - Bureaus

Marktplaats presenteerde vorige week in de Vondelkerk Amsyterdam op een gouden catwalk een unieke fashion show: de Marktplaats Goudmijn Collectie. 51 bloggers, vloggers en modellen werden door Marktplaats uitgedaagd een outfit uit hun eigen kast samen te stellen en onder begeleiding van stylist en tv-persoonlijkheid Fred van Leer aan het aanwezige publiek te tonen.


Na afloop van de show zijn de outfits direct op Marktplaats gezet. Met de collectie wil Marktplaats duurzaamheid in fashion stimuleren en laten zien dat je garderobe een goudmijn is. Geïnteresseerden kunnen vanaf nu bieden via marktplaats.nl/goudmijncollectie op alle items van de influencers. Zo kun je bieden op items uit de kasten van onder anderen vloggers Monica Geuze, Queen of Jetlags en model Nadia Palesa.
 

The Gardeners bedacht voor Marktplaats het creatief concept en de PR en de activatie campagne voor Marktplaats. Doel was het segment dameskleding, te promoten. De Marktplaats Goudmijn Collectie roept Marktplaats consumenten op: ‘Verkoop je kleding en update je garderobe! Ga ervoor. Het begint op Marktplaats.’  


credits
Bureau: The Gardeners
Creatie: Maira Evers, Laurien Vest, Nikki de la Rambelje, Jarr Geerlings
Account: Nadine Marcar, Renée Schenk
PR: Manon van den Brand, Bernadette Eckebus, Eliane Roest, Lisa van Eck
Productie: The Gardeners & Tamara Kalf en team
Film: Oxford House
Techniek: VRF
Klant: Marktplaats
Verantwoordelijk bij klant: Annemarie Joosen, Sanne Godron, Maaike Bakker

 
 

Media

Marketing

Economisch