De Wolven de hort op voor economische zelfstandigheid vrouwen

05-03-2014 (08:28) - Economisch

PR- en communicatiebureau De Wolven gaat aan de slag voor ‘KRACHT on Tour’, een initiatief van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. KRACHT on Tour is een reeks regionale bijeenkomsten waarin de economische zelfstandigheid van mannen en vrouwen centraal staat. 
 
Op 10 maart wordt het statschot gegeven in Roermond. De Wolven is verantwoordelijk voor de pr- en social mediastrategie en de uitvoering hiervan. SPITZ congres en event bedacht het concept ‘KRACHT on Tour’ en is verantwoordelijk voor het samenstellen van het programma en de gehele logistieke organisatie.
 
Tijdens de KRACHT-tour gaat minister Bussemaker in gesprek met bewoners, werkgevers en bestuurders over onder andere de inzet van talent op de werkvloer. Tegelijkertijd worden Nederlandse vrouwen en mannen door middel van inspirerende voorbeelden en verhalen bewust gemaakt van financiële onafhankelijkheid en hun eigen financiële situatie. Onder andere deze verhalen worden gebruikt voor de communicatie en pr. Doel is om andere vrouwen te inspireren en het bewustzijn over financiële onafhankelijkheid te vergroten.

Meer informatie: www.krachtontour.nl

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Marketing